PRZETARG Nr 20: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Koszalinie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów mgr inż. Janusz Jamrozik |
Adres ul. Szpitalna 2 |
Kod pocztowy 75-720 |
Miejscowość Koszalin |
Województwo zachodniopomorskie |
Telefon 94 347-16-70 |
Faks 94 341-16-97 |
Poczta elektroniczna (e-mail) Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Adres internetowy (URL) www.poliklinika.koszalin.pl |
I. 2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE
j/w
I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
j/w
I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY
j/w
I.5) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.koszalin.pl
IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej
2. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej
3. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów
4. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia
5. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji
6. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie Wszystkich Ryzyk.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
V. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis.
VI. Termin wykonania zamówienia: okres w miesiącach: 12
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 ze zm.)
2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
3) Potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku
VIII. Zamawiający wymaga wniesienie wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
W niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert jest cena oferty oraz warunki ubezpieczenia. Kryteria i ich znaczenie:
Cena – 80
Warunki ubezpieczenia - 20
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać (przesłać) do dnia 29 września 2011 r. do godz. 13.00 do Supra Brokers Sp z o.o., 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10
XI. Termin związania ofertą:
30 dni od dnia złożenia oferty.
XII. Przedmiotem postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
XIII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06 lipca 2011 r.