Kontrast:

telefon

 Rejestracja SŁUPSK:

   

               ul. Lelewela 58

        tel. 59 848-11-05



Poliklinika

Deklaracja dostępności

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Koszalinie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej www.poliklinika.koszalin.pl  zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego https://poliklinika.koszalin.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2015-12-30

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2024-03-20

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:

  •  mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

           ·  pochodzą z różnych źródeł,

           ·  są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,

           ·  opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,

           ·  posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,

  •  opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie.

Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.

Oświadczenie sporządzono dnia 2023-03-27. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.

Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi na dzień 2024-03-20.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z sekretariatem - droga mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. lub dzwoniac pod numer telefonu 94 3471670.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania i skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie .

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

SP ZOZ MSWiA w Koszalinie , ul. Szpitalna 2, 75-720 Koszalin:

  • Na placu wewnętrznym znajdują się 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Przed wjazdem na plac wewnętrzny znajduje się szlaban i oznakowany domofon, który umożliwia kontakt z portiernią.
  • W placówce przed wejściem głównym (budynek C) znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich.
  • W placówce znajduje się dostępna toaleta na poziomie przyziemia budynku C (nowego).
  • W informacji /rejestracji placówki należy zgłosić specjalne potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami, do których dostosujemy obsługę poszczególnych petentów.
  • Do placówki i wszystkich jego pomieszczeń, gdzie świadczone są usługi POZ i AOS można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem po uprzednim uzgodnieniu w rejestracji.
  • W placówce nie ma pętli indukcyjnych.
  • W placówce nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • W placówce windy są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością

OPIS architektoniczny  - pobierz


SP ZOZ MSWiA w Słupsku ul. Lelewela 58, 76-200 Słupsk

Na placu wewnętrznym znajduje się 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
W placówce przed wejściem głównym znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich.
W placówce od strony placu wewnętrznego można bezpośrednio wejść do budynku POZ i AOS bez barier.
W placówce na każdym poziomie znajduje się dostępna toaleta dla  ON.
W rejestracji placówki należy zgłosić specjalne potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami, do których dostosujemy obsługę poszczególnych petentów.
Do placówki i wszystkich jego pomieszczeń, gdzie świadczone są usługi POZ i AOS można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem po uprzednim uzgodnieniu w rejestracji.
W placówce nie ma pętli indukcyjnych.
W placówce nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

OPIS architektoniczny - pobierz

SP ZOZ MSWiA w Słupsku ul. 3-go Maja 96; 76-200 Słupsk

Na placu wewnętrznym znajduje się 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
W placówce  na poziomie przyziemia (parking) znajduje się wejście dla ON, dostęp do windy dla ON.
W  rejestracji Poradni Zdrowia Psychicznego  należy zgłosić specjalne potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami, do których dostosujemy obsługę poszczególnych petentów.
Do placówki i wszystkich jego pomieszczeń, gdzie świadczone są usługi PZP  i Medycyny Pracy  można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem po uprzednim uzgodnieniu w rejestracji.
W placówce nie ma pętli indukcyjnych.
W placówce nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W placówce jest winda   dostosowana dla osób z niepełnosprawnością

OPIS architektoniczny -pobierz

SP ZOZ MSWiA w Połczynie Zdrój Pl. Wolności 1a

Dokładamy wszelkich starań by osoby z niepełnosprawnościami zostały obsłużone z jak największą starannością.

 

Sprawozdanie z dostępności za okres 2019-2022 - pobierz

 

Ciag z EFS poziom kolor

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszlainie realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich 

„Doposażenie SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w celu przeciwdziałania COVID-19” nr RPZP.07.07.00-32-N031/20

w ramach Działania 7.7 Wdrożenie programów wczesnego wykrywania wad rozwojowych i rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością oraz przedsięwzięć związanych z walką i zapobieganiem COVID-19, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.

Celem projektu jest zakup wyposażenia i sprzętu medycznego, środków ochrony osobistej, sprzętów i środków do dezynfekcji, wyposażenia obiektowego i budowlanego oraz laboratoryjnego dla szpitali związanych bezpośrednio z walką i przeciwdziałaniem COVID-19;

Dofinansowanie projektu z UE - 440 490,00 PLN

FE POWER poziom pl 1 rgb

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie

współrealizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich

„Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas Covid-19”.

Pozyskane środki pomogą ograniczyć negatywne skutki wystąpienia epidemii COVID-19 wśród pacjentów i pensjonariuszy oraz personelu zakładów opiekuńczo-leczniczych, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych, hospicjów oraz Domów Pomocy Społecznej. 

Środki finansowe z projektu PO WER to przede wszystkim fundusze na dodatkowe wynagrodzenia dla pielęgniarek, ratowników medycznych, fizjoterapeutów, opiekunów medycznych oraz członków personelu pomocniczego placówek, którzy – ze względów bezpieczeństwa i ograniczania ryzyka zakażenia – musieli zrezygnować z innych miejsc zatrudnienia. Dodatkowo w celu maksymalizacji założonych efektów umożliwiono w placówkach objętych projektem wdrożenie dobrowolnego modelu bezpiecznego systemu pracy, aby chronić najbliższych przez zarażeniem. Ze środków projektu zakupione zostaną także środki ochrony osobistej oraz środki dezynfekcyjne dla personelu oraz pacjentów.

W ramach realizacji umowy nr COVID-19.11.03 Zakład w Słupsku otrzymał wsparcie w wysokości 101 563,29 zł.

W ramach realizacji umowy nr COVID.19.16.0004 Zakład w Koszalinie otrzymał wsparcie w wysokości 58 859,08 zł.

Wzór zgody na spotkanie przedstawiciela firmy farmaceutycznej lub handlowej z pracownikiem SP ZOZ MSWiA uprawnionym do wystawiania recept

Poniżej dostępny jest odnośnik pod którym można pobrać, wzór zgody na spotkanie przedstawiciela firmy farmaceutycznej lub handlowej z pracownikiem SP ZOZ MSWiA uprawnionym do wystawiania recept.

Dokumenty do pobrania:

- zarządzenie Dyrektora SP ZOZ MSWiA w Koszalinie 

- wzór wniosku

- wzór zgody

Informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 roku weszły w życie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO. Celem poniższej informacji jest powiadomienie naszych Pacjentów o zasadach i warunkach przetwarzania ich danych osobowych od dnia 25 maja 2018 roku w związku z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi. Informacje przekazujemy na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), dalej RODO.

Klauzula informacyjna - art. 13 RODO

Przychodnia realizuje obowiązek informacyjny w stosunku do Pacjenta poprzez:

1. Umieszczenie wymaganych klauzul informacyjnych na stronie internetowej podmiotu leczniczego: www.poliklinika.koszalin.pl.

2. Umieszczenie wymaganych informacji na tablicach informacyjnych w Przychodni, na korytarzu głównym, przy głównym wejściu do Przychodni,

3. Swobodny dostęp do wymaganych informacji przy każdej Rejestracji Przychodni.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO informujemy:

1. Administratorem danych osobowych Pacjentów jest Samodzielnym Publicznym Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Koszalinie, ul.Szpitalna 2, 75-720 Koszalin, wpisanym do rejestru Stowarzyszeń Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji, Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000006439, akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Koszalinie IX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego (zwany dalej jako „ADO”).

2. ADO wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować; a) pod adresem: 75-720 Koszalin, ul. Szpitalna 2 , b) pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Pani/Pana dane osobowe, jako Pacjentów, przetwarzane będą do celów zdrowotnych, świadczenia usług medycznych, tj. działalności leczniczej i świadczeń zdrowotnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO oraz na podstawie art. 9 ust.2 lit. h RODO; Do celów tych w szczególności należy:

➢ diagnoza medyczna i leczenie,

➢ profilaktyka zdrowotna,

➢ zapewnienie opieki zdrowotnej,

➢ zarządzanie systemami i usługami opieki zdrowotnej, takimi jak: rejestracja pacjentów, weryfikacja uprawnień do uzyskania świadczenia,

➢ zapewnienie zabezpieczenia społecznego oraz zarządzania systemami i usługami zabezpieczenia społecznego, w tym wystawianie zaświadczeń lekarskich.

Realizując powyższe cele nie jest wymagana uzyskanie odrębnych indywidulanych zgód przez Pacjentów.

4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na następującej podstawie prawnej:

-  art. 6 ust. 1 pkt c) RODO,

-  przepisy prawa krajowego, min.: ➢ art. 3 ust. 1, 2 ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej, ➢ art. 24 ustawa 06 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ➢ ustawa z dnia 05 grudnia 2008 roku o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, ➢ art. 54 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 roku o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa lub innych właściwych przepisów z zakresu prawa ubezpieczeń społecznych, ➢ inne przepisy szczegółowe regulujące udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.

5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą:

- ADO;

- inne podmioty wykonujące działalność leczniczą, w zakresie niezbędnym do zapewnienia ciągłości i kompleksowości procesu profilaktycznego, diagnostycznego oraz leczniczego;

- Narodowy Fundusz Zdrowia, i inni płatnicy publiczni, w celu niezbędnym do realizacji umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych zawartych z płatnikiem, w tym dla celów statystycznych i rozliczeniowych,

- Zakład Ubezpieczeń Społecznych,

- inne instytucje, organy, podmioty, które mają prawo do przetwarzania danych osobowych na podstawie RODO, prawa krajowego, w zakresie niezbędnym do realizacji celów statutowych, w tym zdrowotnych oraz na podstawie zawartych przez ADO umów powierzenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 28 RODO.

6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż przez okres określony w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO, z zastrzeżeniem jednak ograniczeń praw wynikających z prawa powszechnie obowiązującego.

9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.

10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w celach ochrony zdrowia jest wymogiem ustawowym i dotyczy każdego pacjenta. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych może być odmowa udzielenia świadczenia zdrowotnego, z zastrzeżeniem sytuacji nagłych dla ratowania życia i zdrowia.

11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Podkategorie