Kontrast:

SP ZOZ MSW w Koszalinie poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Płac


Wymagania:
• umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
• bardzo dobra znajomość programu Płatnik,
• biegła obsługa MS Office w szczególności Excel,
• wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
• doskonała organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu,
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• dodatkowym atutem będzie znajomość programu COMARCH Optima Kadry i Płace lub SAGE Symfonia kadry i Płace.
Zakres obowiązków:
• sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej,
• naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem wynagradzania,
• sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców,
• rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych,
• realizacja czynności związanych z dokonywaniem obowiązkowych i dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń (w tym zajęć komorniczych,
• obsługa systemu Płatnik, w tym sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz imiennych raportów rozliczeniowych ZUS RCA, RZA, RSA (i ich korekt),
• sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS/GUS/US/PFRON),
• obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) w tym Zakładowego Funduszu Mieszkaniowego (ZFM),
• wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, w tym Rp7,
• przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu HR na potrzeby jednostki.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• adekwatne wynagrodzenie do posiadanych umiejętności.
CV wraz z listem motywacyjnym należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 15.05.2017 r.
Zastrzegamy prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 01.06.2017 r.
(pełny etat, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:25-15:00)